La Mic-Mona!!!

Vacances per Setmana Santa, com els nens!!! Feia temps que no ho recordava això!

La veritat és que han estat mig forçades, doncs, no tenia llar d'infants... i, tampoc han estat tot allò que jo volia, doncs vaig començar malalta... encara no s'han acabat, i.. el Pol està malalt...

Tot i així, la mona del Pol no podia faltar... vaig recórrer a la recepta de la cunyada, doncs era la tenia a mà, però és la mateixa que vaig fer aquí, la mateixa de la recepta de la Thermomix, i la mateixa del taller de mones que ens va fer l'Asier Lahera fa uns anys...

Per tant, us remeto aquí.

La diferència entre aquelles i aquesta, és que aquesta la vaig farcir de melmelada de prèssec, no hi vaig posar l'almíbar. I la vaig cobrir de trufa. 

El nino de fondant...no m'agrada gens, i aquest cop em va arribar a posar els nervis de punta...







Bona Pasqua a tots, espero que la gaudiu molt!

6 comentaris

  1. Bones vacances !! , Jo aquest any estic fent les més tradicionals, la 'Toña alacantina' o 'panquemao', adaptades. Petons.

    ResponElimina
  2. A tu no t'ha d' agradar el nino... li ha d'agradar al Pol i sembla que a ell si que li agrada!
    Recupereu-vos aviat família.
    Ptnts
    Dolça

    ResponElimina
  3. Quina cara d'il.lusió el teu petit, per això val la pena tot!
    Petonets.

    ResponElimina
  4. Cuideu-vos!!! És molt mona.....hehehe

    ResponElimina
  5. Espero que estiguis millor! I ja és tenir voluntat trobar-se malament i posar-se a fer una mona!!!!
    El Pol està molt gran!!! I segur que ha disfrutant de valent amb la seva mona!
    Petons

    ResponElimina
  6. oh, que mona!! ha ha ha, valgui la redundància. Tinc una amiga que també ha fet sortir el Mic. és l'èxit dels petits!! petons

    ResponElimina