Mousse de xocolata!!!

Com acabar un àpat d'una manera senzilla i bona... 

La idea era fer una mousse de te verd, perquè sabia que a les convidades els hi agradaria, no l'havia fet mai, i de fet, es va notar. Com que no estava segura del resultat vaig comprar altres ingredients, per si de cas... I sort!!! No sempre surt bé versionar receptes... Algun dia faré l'original, a veure si surt bé!

De receptes de mousse de xocolata n'hi ha mils... una més per als milers!

500ml de nata líquida freda

30gr sucre glaç

250gr xocolata negra

I com que ja havia fracassat amb el primer intent de postres, vaig afegir 2 fulles de gelatina.

Muntem la nata amb el sucre i la reservem a la nevera, jo ho faig amb les varetes elèctriques.

Desfem la xocolata al bany maria o al microones.

Hidratem les fulles de gelatina i les desfem amb una mica de nata líquida que haurem escalfat una mica. Quan estan desfetes, les afegim a la xocolata calenta, sense parar de remenar. Traurem la nata de la nevera, amb una llengua, agafem una mica de nata i amb compte l'afegim a la xocolata, quan està barrejat, n'agafem un altre i fem el mateix, i un altre cop. En aquest punt, ho fem al revés, posem la xocolata dins la nata, i remenem de dalt a baix. 

Ja el tenim llest per a servir. Jo ho vaig posar dins una mànega pastissera, i cap a dins les copes... van quedar unes perfectes caques de l'Arale... em vaig sentir una mica Dr.Slump...

A la nevera, un parell d'hores i llest per a menjar...



6 comentaris

  1. Mmmmmm. La mousse, quan es bona, es bona de veritad y quan dones amb una bona recepte.....
    Petons

    ResponElimina
  2. Mmmmmm. La mousse, quan es bona, es bona de veritad y quan dones amb una bona recepte.....
    Petons

    ResponElimina
  3. Això de la pífia i tornem a començar passa Marta. Però si el segon intent és aquesta mousse te n'oblides ràpid de la pífia
    Ptnts
    Dolça.

    ResponElimina
  4. Quina mus tan bona. La que ve desprès de la pífia es la millor!!
    Petons

    ResponElimina
  5. T'ha quedat perfecta!!!! JJajajjaja!!! M'ha agradat molt lo de l'Arale!!!
    Petonets!!!
    Olga

    ResponElimina
  6. Què bo això de l'Arale!! Quins records!! Per cert, la mousse, boníssima!!

    ResponElimina