Melmelada de móra per a regalar!

A casa som de fer melmelades, sempre hem tingut la sort de tenir bons veïns que han compartit els seus fruits, i molts cops els hem anat a buscar nosaltres mateixos. Aquest cop ha estat la natura que ens ha abastit, bé per a ser més exactes el meu germà gran i la seva dona ens van abastir... d'un passeig per la muntanya...a aquestes móres! La condició, un pot per a ells... això està fet!






Aquest any només n'he fet de préssecs de l'Ordal, una delícia, que en vaig fer tant poca que ni vaig tindre temps de penjar-la! Ara esperarem les taronges...

Melmelada de móra per a regalar, amb nota de tast inclosa...

700 grs móres

500 grs. de sucre

1 llimona gran sense pell ni les parts blanques

Rentem les móres i les posem en un cassó gran, el normal és posar la mateixa quantitat de sucre, jo he optat per posar-ni una mica menys. I la llimona. Ho tindrem vora 35 minuts a foc mig, anant remenant.

Un cop llesta, es pot colar o no, al gust. I la posem en pots de vidre i fem el vuit. Girant-los del revés o bé com ho fa la meva àvia, fent bullir els pots coberts d'aigua 20 minuts.

I el més divertit, decorar els pots... al gust! Aquestes estisores són el millor recurs!





Nota de tast:


Esmorzar torrades de sègol, mantega i melmelada de móra.





Aperitiu salat, formatge de règim, melmelada de móra i un tros d'anxova.



I per trencar el cuc de la tarda, una torrada d'oli d'oliva, mousse d'ànec i melmelada de móra.




Bon profit, i a gaudir-la!!!




Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada