Bloody Mary!!

Ja aperitius que no han de faltar en una festa, un d'ells ... el coktail de benvinguda, no cal que sigui res elaborat, només cal rebre els convidats amb un refresc, una copa de vi o de cava, o un coktail...

Com que el dia de l'aniversari del Pol érem força gent, el vaig presentar a taula , i prohibit que els menors el tastessin. 

A mi m'encanta el Bloody Mary, i la veritat amb ell m'he emportat les més grans decepcions i els més grans elogis. Decepcions, doncs vas a un lloc i veus que a la carta en tenen i el demanes... fatal!! (més d'un cop!!!) i elogis... quan te'l porten i està tan ben fet... 

Per fer-lo necessitem:

250 ml de suc de tomàquet
120 ml de vodka
Salsa Perrins-Worcesteshire
Tabasco
Pebre negre
Sal d'api
Un raig de suc de llimona

Per decorar , una fulla d'api

Tinc un got mesclador de cocktails, diré més me'l vaig comprar especialment per a fer-los, i és dels autèntics, la meitat d'acer inoxidable i l'altre meitat de vidre, a part de mesclar, amb el gel refreda.

Posar el suc de tomàquet i el vodka dins al got i barrejar, posarem mitja culleradeta de cafè de salsa perrins i de tabasco, una mica de sal d'api, una mica de pebre,  remenar...tastar i corregir... atenció que pots acabar fi si vas tastant!!! En la darrera correcció un raig de llimona!

Servir ben fred i amb una fulla d'api...


Visca el Bloody Mary...

Aquí us poso uns enllaços, doncs el bloody Mary surt en aquest blog!!!


... no cal dir res més...

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada