divendres, 10 de setembre de 2010

Madalenes de coco!

...Sé que em recordaran, quasi sis mesos plegats!!!! I durant aquest temps han estat les víctimes d'algunes de les meves receptes...ells feliços, i jo...també!
Quan a la feina et proposen canvis, a vegades no te'ls prens com hauries de pendre-te'ls, avui el meu jefe nou m'ha donat la notícia...Marta, et proposo un canvi d'oficina! I doncs, aquí una servidora ha dit que si. El que em sap més greu és per la gent que t'envolta, darrerament no he parat de trobar-me persones excel.lents per allà on he passat i com sempre, em sento en deute amb totes elles...M'agrada cuinar, i no em suposa cap esforç fer-ho, hauria de dir...m'encanta...I quina millor manera que portar alguna cosa per menjar...
Del que és més fàcil transportar les madalenes se'n duen el primer premi, i del que m'ha resultat més exitòs.... les receptes amb xocolata...quan m'he decidit a fer alguna cosa...he vist que no tenia prou xocolata, doncs...coco...

Necessitem

300gr de farina d'espelta (Aquí fidel a les meves intoleràncies!!)
100 gr de mantega
300 ml nata líquida
2cc de llevat royal
150 gr de sucre
1 ou
50 gr de coco


Pre-escalfar el forn a 180

En un bol posar la farina, amb el llevat. En un altre osar l'ou, la mantega fosa i el sucre, i amb les baretes elèctriques amassar-ho, de mica en mica anar a afegint la farina, i la nata líquida. Quan està tot barrejat, afegir el coco ratllat.

Omplir els motlles, n'han sortit 12 de grans i 25 de petites.

Posar al forn, 12 minuts les petites i 25 les grans...el resultat...unes madalenes per esmorzar...el meu darrer esmorzar en aquesta oficina! Tot i que crec que em recordaran pels coulants de xocolata, je je je!




I el positiu, tinc noves víctimes per a les meves receptes!!!

A l'hora que es publica aquest post, començaré un nou repte laboral...
Publica un comentari a l'entrada